Are sens acest blog?

vineri, octombrie 26, 2007

Postul zilei...

...vine tot de la Ciutacu

Este un post mai vechi, insa actualitatea lui depaseste granitele trecutului si sunt convins ca va ramane vesnic un post de mare angajament pentru generatiile viitoare. Este vorba despre postul in care D-l Ciutacu se descrie pe el insusi
"Ştiu că-s arogant şi genial, dar îmi place să mi-o spună şi alţii. Oare o să mă iertaţi vreodată că-s cel mai bun?"
Hmm. Ce poti sa mai comentezi la un asemenea motto? Ia sa vedem ce mai urmeaza:
"Sunt extraordinar de destept si ingrozitor de arogant. Am si motive: dincolo de faptul ca, indiferent de ce ma apuc, sunt cel mai bun, daca ma uit in spate nu vad altceva decat un mare hau."
Iar totul se termina fulminant, cu o remarca venita dincolo de marginile acestui univers prea marunt pentru capacitatile inimaginabile ale D-lui Ciutacu:
"Pe cale de consecinta, va invit sa postati; sau nu, daca n-aveti chef. Puteti doar sa va adapati la izvorul nesecat al intelepciunii mele."
Va vine sa credeti? Vorba taranului care a venit la oras, s-a dus la gradina zoologica si cum statea el in dreptul custii cu girafe, cugeta:
"Asa ceva nu exista!"

Niciun comentariu: